Szanowni Goście!
W trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo i zdrowie wprowadziliśmy wiele szczegółowych procedur, aby zminimalizować wystąpienie ryzyka zarażeniem koronawirusem.
Przykładamy do tego jak największą wagę, dlatego bardzo prosimy Państwa o zapoznanie się z poniżej przedstawionymi informacjami oraz o konieczną w tym względzie współpracę.
KODEKS BEZPIECZNYCH ZACHOWAŃ
W RECEPCJI – aby zachować maksymalne bezpieczeństwo:
-
zamontowaliśmy specjalne osłony na ladzie recepcji, a recepcjonista obsługiwać będzie Państwa w maseczce,
-
recepcjonista co godzinę dokonuje dezynfekcji lady recepcyjnej oraz wszystkich sprzętów. Dezynfekowane są również klucze do pokoi hotelowych, długopisy oraz terminale płatnicze, z których Państwo korzystają,
-
przed rozpoczęciem meldowania, prosimy Gości o dezynfekcję dłoni, płynem dostępnym w lobby hotelu,
-
minimalizujemy czas jaki jest konieczny do realizacji procedury meldunku w recepcji, do jak najkrótszej obecności naszych Gości w tej strefie,
-
wprowadzamy ograniczenie przebywania Gości przy ladzie recepcyjnej do 1 osoby,
-
informujemy Gości o wprowadzonych procedurach,
-
zwracamy uwagę na konieczność zachowania odległości 2 m od innych osób i noszenia maseczek w całym hotelu poza pokojem,
-
w recepcji udostępniamy również numer telefonu do Sanepidu oraz do najbliższego lekarza,
-
przy rozliczeniach sugerujemy płatność bezgotówkową,
-
w dniu wyjazdu prosimy Gości o pozostawianie kluczy do pokoi w specjalnym dedykowanym do tego pojemniku znajdującym się na ladzie recepcji.
W POKOJU HOTELOWYM – aby minimalizować kontakt:
-
wietrzymy i dezynfekujemy pokój po każdym wyjeździe (dezynfekcja dotyczy przede wszystkim łazienki, blatów, kontaktów, włączników, klamek, pilota do TV, aparatu telefonicznego),
-
sprzątanie pokoju podczas dłuższego pobytu odbywa się wyłącznie na wcześniejszą telefoniczną prośbę Gościa (nr tel. do recepcji 100) oraz pod jego nieobecność,
-
w pokoju hotelowym obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania osób trzecich nie będących Gośćmi hotelowymi.
W HOTELU W POMIESZCZENIACH OGÓLNODOSTĘPNYCH:
-
na terenie hotelu – obowiązuje noszenie maseczek ochronnych zasłaniających nos i usta (bardzo prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na ten wymóg).
-
na terenie hotelu obowiązuje zakaz przebywania osób niezameldowanych,
-
korzystanie z wind jest możliwe tylko w towarzystwie osób, z którymi mieszkają Państwo w pokoju,
-
zapewniamy płyn do dezynfekcji rąk dla Gości w lobby hotelu,
-
dezynfekujemy powierzchnie wspólne, w szczególności klamki, poręcze, przyciski do wind i łazienki,
-
systematycznie wietrzymy powierzchnie wspólne hotelu.
GASTRONOMIA – dla zapewnienia bezpieczeństwa:
-
zapewniamy płyn do dezynfekcji rąk przy wejściu do restauracji,
-
wprowadziliśmy odpowiednie, bezpieczne odległości między stolikami / krzesłami w restauracji hotelowej,
-
po każdym gościu każdorazowo dezynfekujemy stoliki i krzesła oraz powierzchnie wspólne,
-
nasi pracownicy obsługują Gości w maseczkach / przyłbicach i rękawiczkach,
-
śniadania dla Gości hotelowych serwowane są w restauracji. Obowiązuje nakaz noszenia maseczek (ściągamy dopieru siadając przy stoliku),
-
istnieje możliwość zamawiania posiłków na wynos.
Szanowny Gościu,
Prosimy pamiętaj! Jeśli jesteś chory przełóż swój pobyt. Gdy pojawisz się w hotelu z objawami choroby Covid-19 (np. temperatura >=38stC), nie będziemy mogli Cię zameldować (zgodnie z obowiązującymi regulacjami GIS).
W przypadku stwierdzenia objawów chorobowych Covid-19 po zameldowaniu hotel odizoluje Gościa w specjalnym do tego przeznaczonym pokoju i powiadomi odpowiednie służby medyczne.
DBAJMY WSPÓLNIE O NASZE ZDROWIE!
Zobacz wszystkie oferty